הצלחה בלימודים

הצלחה בלימודים היא המפתח לשבירת מעגל המצוקה

נקודת הפתיחה – רקע מלא פערים!

ילדים בסיכון סובלים מפערים לימודיים עצומים, המתבטאים בהישגים נמוכים, חוסר הסתגלות לביה"ס, נשירה ממסגרות חינוך, בעיות התנהגות ועוד. עם זאת, יש להם פוטנציאל לימודי גבוה וכישורי חיים טובים שלא מומשו.

הצורך – תגבור לימודי

כישלון לימודי של הילדים עלול לגרור כישלון שלהם בכל תחומי החיים. הצלחה בלימודים בביה"ס תיצור דימוי עצמי גבוה ומוטיבציה להמשיך ללמוד ולהצליח. תגבור לימודי יהפוך את הכישלון להצלחה!

הפתרון – מערך השיעורים הפרטיים של בית הילדים

מהידע הנצבר לאורך השנים מבית הילדים ומעולם הפנימיות התחום הלימודי חייב לקבל תחזוק ומענה מתוגבר בפני עצמו ברמה היומיומית בכדי להבטיח את מימוש הפוטנציאל שיש בכל ילד.

אלו הנקודות שאיתם אנו יכולים להבטיח את הצלחת הילדים:

רכזת לימודים – מנהלת את כל התחום ומרכזת את כל המידע על כל הילדים בנוגע למצבם הלימודי וההתנהגותי בבית הספר, דואגת להיות בקשר רציף עם המנהלים, יועצות, מחנכות של כלל הילדים ברמה היומיומית (כ27 בתי ספר שונים).

צוות חינוכי – חלק ניכר מהגדרות התפקיד הם עזרה ותגבור לימודי לכל ילד על פי רמתו ויכולותיו. הצוות מקבל הדרכה צמודה מרכזת הלימודית כמו כן- בניית תוכנית לימודים אישית לכל ילד בקבוצה בשיתוף בית הספר, צוות ההדרכה והילד עצמו.

שיעורים פרטיים – המתופעל ע"י מיטב המורים המקצועיים, מאפשר לילדים לרכוש הרגלי למידה טובים, אסטרטגיות למידה לכל החיים ותגבור לימודי רציף.

הכנה לבגרויות עם מיטב המורים הפרטיים בעלי ניסיון רב בתחומי הלמידה השונים

הוראה מתקנת- אנו מאמינים שאיתור הבעיה מגיל צעיר וטיפול מיידי יכול למנוע בעיות לימודיות עתידיות ולכן גייסנו מורה להוראה מתקנת עם ניסיון רב בתחום אשר עוזרת לאתר את המכשולים ונותנת כלים משמעותיים לילד כיצד להתעלות מעליהם.

התגבור הלימודי מביא לתוצאות חסרות תקדים

כל ההשקעה והדגש שאנו שמים על נושא הלימודים בבית הילדים מביא אותנו לנתון המדהים של – זכאות לבגרות מלאה ליותר מ90% מהילדים ב10 שנים האחרונות.


שיפור בציונים + העלאת הדימוי העצמי + הגברת המוטיבציה הלימודית + שיפור תקשורת בינאישית + הצלחה בבחינות הבגרות + שאיפה ללימודים אקדמאיים
=
שבירת מעגל המצוקה!

מערך השיעורים הפרטיים כולל:

שיעורי עזר במתמטיקה, עברית, לשון, אנגלית, מגמות (כימיה, פיסיקה, אלקטרוניקה, מחשבים….), יהדות, סיוע בהכנת המטלות הבית ספריות, הכנה לבחינות הבגרות.

כל ילד לומד כ- 2-3 שעות בשבוע עפ"י צרכיו.

שיעור פרטי לילד עולה בממוצע 70 ₪.

הפעילות כוללת מעקב אישי וקשר שוטף עם צוות ביה”ס.

שיעורים פרטיים לשנה עולים בממוצע עבור ילד אחד – 3,900- 5,900 ש"ח

ואנחנו צריכים לספק אותם ל 200 ילדים…

 

donate icon לתרומה