מערך החוגים

מערך החוגים לילדים

מערך החוגים לילדים

חשיבותם של חוגי העשרה לילדים טמונה בכך שמעבר להנאה שהילד מפיק מן ההשתתפות ומן החוויה, הילד חווה הצלחה הנובעת מעצם ההשתתפות בפעילות יצירה, פעילות בקבוצה, או פעילות גופנית. השתתפות בחוגי העשרה מעלה את הדימוי העצמי של הילד, ומאפשרת לו לשפר מיומנויות שונות ומגוונות, ובנוסף הילד לומד מהי התמדה ומשמעת עצמית. מחקרים רבים מראים, כי פעילויות מסוגים שונים משפרות גם את הפעילות השכלית, ואת התמודדותו של הילד במצבים חברתיים, רגשיים ואחרים.

בבית הילדים אנו מנסים לאפשר לכל ילד חוג המתאים לו.

חוג שחייה

לימוד השחייה הכרחי לשם רכישת ידע מציל חיים. על כל אדם וילד ללמוד שחייה בסיסית. מעבר לכך – לימוד השחייה מאפשר לילד לפתח קואורדינציה, לשפר את הכושר הגופני ולהעלות את הבטחון העצמי שלו.

עלויות

עלות קורס שחייה בסיסי בן עשרה מפגשים לילד – 650 ₪.

הסעת ילד לבריכת השחייה למשך קורס שלם – 600 ₪

חוג ימאות

חוגי ימאות מאפשרים לילד להכיר את הסביבה הימית, את השפעות מזג האוויר, היכרות עם כלי שיט שונים, שיפור מיומנויות שליטה בכלי שיט, התמודדות עם פחדים ושיפור הבטחון העצמי.

עלויות

עלות שנתית לילד – 1,600 ₪.

עלות הסעה לילד למשך שנה – 1,160 ₪.

חוגי מוזיקה, פיתוח הקול והשירה

חוגי מוזיקה, פיתוח הקול והשירה מאפשרים לילדים להעשיר את עולמם התרבותי, לשלוט בכלי נגינה, ליצור, ועל כן מאפשרים לילד להגביר את הביטחון העצמי שלו, ואת הביטוי העצמי שלו. יתרה מכך, מחקרים מוכיחים, כי לימוד נגינה משפר את היכולות המתמטיות של הילד, ומשפרת את הקואורדינציה ושירה מפתחת את הביטחון העצמי.

עלויות

עלות שנתית לילד לשיעורי נגינה/ פיתוח קול/ שירה – 3,500 ₪.

ועוד חוגים רבים….

אם פרויקט זה דיבר אל לבכם

donate icon לתרומה